Jobba Hos Oss

Just nu söker vi säljare med intresse för teknik och kommunikation

Nu söker vi på Radiosystem Bertil Åhs en teknikintresserad medarbetare som vill vara en del av vårt team!

Om tjänsten

I rollen som säljare kommer du att arbeta med försäljning och support av all typ av kommunikationsutrustning och tjänster (till exempel mobiltelefoner, komradio, telefonväxlar och IT-tjänster) i vår butik samt via telefon. Flödet av kunder i butiken är varierande och du kommer därför att tillbringa stor del av din arbetsdag på kontoret eller vid servicebänk.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara:

  • Försäljning och support av våra produkter och tjänster
  • Programmera komradio vid försäljning eller när kund vill ha omkodning
  • Service och kalibrering Alkolås/alkotestare
  • Plocka upp varor, fylla på butiken, byta varor i butiken
  • Flytt av kunds data mellan enheter vid köp
  • Montering av skärmskydd
  • Se till att trasiga produkter och tillbehör kommer till serviceverkstad
  • Se till att utbytta tillbehör reklameras

Det förekommer även leveranser, support, omprogrammeringar, demonstration och försäljning ute hos kund.

Om oss

Vi är litet familjeföretag som alla arbetar i tätt samarbete med vararandra. Vi har mycket kunskap inom branschen som vi gärna delar med oss av till dig. Under årens gång har vårt produktutbud kontinuerligt förändrats och det är även det som är charmen med att arbeta hos oss. Du blir aldrig fullärd utan det finns alltid nya produktområden att utvecklas inom eller nya problem att lösa. Vi erbjuder dig dessutom en varierande roll där ingen dag är den andra lik.

Om dig

Vi ser självklart att du har ett brinnande intresse och nyfikenhet för elektronik, ny teknik och kommunikation, men du behöver inte ha arbetat med våra produkter tidigare. Du har minst ett par års arbetslivserfarenhet av kundbemötande och kundservice. Har du dessutom arbetat mot företagskunder ser vi det som meriterande. Du kommunicerar obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska i tal och skrift. B-körkort och god datorvana är ett krav för tjänsten.

I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Hos oss på Radiosystem ingår du i ett team där din insats är avgörande. Du måste självständigt kunna utföra dina uppgifter, samtidigt som vi vill att du känner dig som en i vårt team. Vi ställer höga krav på att våra kunder ska vara nöjda, därför är det viktigt att du precis som oss har en hög servicenivå och alltid bemöter kunderna på ett professionellt sätt. För att passa in hos oss är det viktigt att du är ödmjuk och prestigelös inför att hjälpa till där det behövs.

Annat viktig att veta

Tjänsten är heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning.

Tjänsten är placerad i Uppsala.

I denna rekrytering samarbetar vi med Jobbet.se, vid frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till rekryteringskonsult Lina Haglund, 070-777 23 73.

Urval sker löpande under ansökningstiden så skicka in din ansökan redan idag.

Varmt välkommen till oss på Radiosystem Bertil Åhs!

Krav

  • Brinnande intresse och nyfikenhet för elektronik, ny teknik och kommunikation
  • Minst ett par års arbetslivserfarenhet av kundbemötande och kundservice
  • Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
  • Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
  • Mycket god datorvana

Meriterande

  • Arbetat mot företagskunder

 

 

Ansökan
Alla ansökningar sker via Jobbet.se eller klicka här:

Kontakta Oss

Adress: Sylveniusgatan 8B 754 50 UPPSALA

Telefon: 018-15 02 60
Telefax: 018-15 01 60

E-post: info@radiosystem.se