Hos oss på Radiosystem ingår du i ett team där din insats är avgörande. Vi ställer krav på en hög aktivitetsnivå och ett stort engagemang där kunden är i centrum. Du måste självständigt kunna utföra dina uppgifter, samtidigt som vi vill att du känner dig som en i vårt team.

Du kommer att arbeta ( i vår butik med demonstration), med försäljning samt support av all typ av kommunikationsutrustning och tjänster, t.ex. mobiltelefoner, kommunikationsradio och telefonväxlar. Det förekommer även leveranser, support, omprogrammeringar, demonstration och försäljning ute hos kund. I uppgifterna ingår även att hjälpa kunder med olika former av tekniska problem och konfigureringar samt att ta emot och skicka trasiga produkter till reparation.

Du har erfarenhet av arbete med service direkt mot kunden. Arbetet med kund kräver stor social kompetens, ett bra självförtroende samt ett ekonomiskt sinne. Då du har mycket direktkontakt med våra kunder, är det centralt att du känner dig bekväm med att besöka företagskunder på plats för att lösa deras problem.

Självklart har du ett brinnande intresse och nyfikenhet för ny teknik, utveckling och för de produkter du kommer att sälja. Vi ser gärna att du arbetat med försäljning tidigare och har goda försäljningsresultat med dig i bagaget samt är lyhörd för eventuellt mersälj. Som person är du utåtriktad och positiv.

För oss är det viktigt att samarbetet inom gruppen och ut mot kund fungerar perfekt så vi kommer att sätta stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Hos oss har du möjlighet att vara med och påverka arbetet, utvecklas och säkerställa att vi kommer att leverera en hög kvalité samt ha marknadens mest nöjda kunder.

Tjänsten är på heltid och inleds med provanställning under 6 månader. B-körkort är ett krav.

Har du frågor ring Arne Åhs 018-150260. Din ansökan vill vi ha in senast den 11 september 2015 till info@radiosystem.se, eller till Radiosystem Bertil Åhs AB, Sylveniusgatan 8, 754 50 Uppsala.